در حسینیه ارشاد
آرم حسینیه ارشاد را زیرورو کرده و یکسری اسم ازش در آورده بود. میگفت از اسامی عمر و عثمان و ابوبکر استفاده شده! این موضوع را همه جا پخش کرده بود.
ادامه مطلبآرم حسینیه ارشاد را زیرورو کرده و یکسری اسم ازش در آورده بود. میگفت از اسامی عمر و عثمان و ابوبکر استفاده شده! این موضوع را همه جا پخش کرده بود.
ادامه مطلبچگونه می شود آواز رود را نشنید . و زیر سایهی نارنج، رنج را نزدود . کنار پنجره نیلوفران بازیگوش شکوفه میبندند . به میهمانی باران بیا . بهار اینجاست
ادامه مطلببرخیزید ای شهیدان راه خدا. ای کرده بهر احیای حق جان فدا. از قطره قطره خون پاک شما. میروید تا ابد در وطن لالهها
ادامه مطلبز ما تو را درود، ز ما تو را سلام. خمینی ای امام، خمینی ای امام
ادامه مطلبآقای سبزواری باهوش و آیندهنگر بود. با همان تیزبینیاش، حساب کرده بود که اگر امام به کشور بیایند، اولین کاری که میکنند زیارت شهداست.
ادامه مطلببه دعوت آقای زورق عضو شورای شعر و موسیقی شدم. مهمترین اتفاقی که به نظرم در این دوره افتاد، باز شدن راه برای موسیقی پاپ در صدا و سیما بود.
ادامه مطلبنسخهای که با عنوان «خمینی ای امام» پشت نوارهای سخنرانی امام آمد، کار یک جمع هفت هشت نفره بود. این نسخه در آرشیو تلویزیون هم نیست.
ادامه مطلباثر را بردیم شورای فقاهت حضرت امام، پیش آقای راستی کاشانی. ایشان شنید و گفت: نه، قلقله دارد و حرام است. گفتم: شعر راجع به امام حسین است.
ادامه مطلبحمید سبزواری یک شعر درباره شهدای انقلاب سرودند و من بر اساس آن سرودی به نام «برخیزید ای شهیدان راه خدا» ساختم که اجرا شد.
ادامه مطلب