انقلاب در نظم
شهید رجایی دلخور بود از اینکه بچهها شلخته هستند. یک بار گفت: یکی از امیدهایم این است که این انقلاب یک انقلاب در نظم، انضباط و مرتب بودن هم باشد.
ادامه مطلبشهید رجایی دلخور بود از اینکه بچهها شلخته هستند. یک بار گفت: یکی از امیدهایم این است که این انقلاب یک انقلاب در نظم، انضباط و مرتب بودن هم باشد.
ادامه مطلب